Video preview image
עתידים ישראל
מעל ל-1,300 יחידות ברחבי תל-אביב

עתידים ישראל

מעל ל-1,300 יחידות ברחבי תל-אביב

 

חברת עתידים ישראל בע”מ הוקמה בשנת 2008 על ידי אורן שמני.
החברה מתמחה בייזום, תכנון, ניהול וביצוע של פרויקטים בתחום המלונאות, מגורים,

 רכישות קרקע, עסקאות קומבינציה, התחדשות עירונית ויזמות במרכז הארץ.

 

עתידים ישראל שמה לה ליעד ליזום פרויקטים במיקומים בהם יש צורך בהתחדשות עירונית, מתוך אמונה כי פעילות בשיתוף פעולה עם הקהילה יוצרת פרויקטים ייחודים ומוצלחים, ובכך גם עליות מחירים ארציות וכתוצאה מכך ממקסמת את רווחיות הפרויקטים של החברה.

איתנות פיננסית

מקצועיות בנדל”ן

 

איתנות פיננסית ובחירת שותפים נכונים לדרך הינם רכיבים הכרחיים להצלחה בכל פרויקט. הצמיחה המואצת, הפרויקטים המצליחים של החברה, מתכנון ועד מימוש מוכיחים כי עתידים ישראל הינה אחת החברות המובילות בישראל בתחומה.

 

הגב האיתן של החברה בהיבט הכלכלי, תכנון קפדני לפרטי פרטים מאפשרת לחברה לנהל פרויקטים
רחבי ידיים לאורך זמן כולל ליווי בנקאי ועבודה עם היועצים ושותפים מהשורה הראשונה בארץ.

היכולת להוביל

מקצועיות בנדל”ן

במהלך השנים האחרונות הצליחה החברה להביא לכדי מימוש פרויקטים רווחיים ומוצלחים, תוך עמידה בלוחות זמנים ועמידה מול אתגרים, ניצול ומקסום זכויות הבנייה מול עיריית תל אביב.

 

הוקמה בשנת 2008 | מר אורן שמני מייסד ומנכ”ל החברה | מעל ל 1360- יח”ד ברחבי תל אביב | התמחות באזורים מתפתחים ומקסום זכויות בניה | יזמות, פינוי בינוי, התחדשות עירונית, מלונאות, עיסקאות | קומבינציה, מסחרי ונדל”ן מניב

עתידים ישראל מחוייבת לספק מוצר סופי איכותי ללקוחותיה, ותוך שהיא רואה לנגד עיניה גם את התפתחות העיר ת”א ואת התרומה לקהילה בפועלה.

בשלבי היתר בניה

שרה 16-18 חיפה

בית מלון 116 חדרים
בית מלון עירוני שיכלול 116 חדרים ושטחים ציבוריים בסטנדרט גבוה

בסמוך לנמל המתפתח: כ 600,000- תיירים בשנה צפויים להגיע באוניות קרוזים, בנוסף לתיירים שישהו בבתי מלון וימלאו את הרחובות הסובבים את הנמל. עם אזורי תרבות ובילוי, אזורי קמעונאות ושלל אטרקציות ייחודיות, נמל חיפה צפוי להיות מוקד עליה לרגל עבור תיירים מהארץ ומהעולם. חלק מהמקומות שעתידים להפתח בקרבת המלון:

אזור קמעונאות פרימיום על חוף הים עם מותגים בינלאומיים, שוק ״שרונה מרקט״ מקורה בסגנון כפרי, קולנוע, אקווריום, לגולנד, דיוטי פרי,  מתחם מסעדות, מתחם VR , הארד רוק קפה וחיי לילה, ועוד….

תב"ע מאושרת

נווה שרת

תל אביב
1159 יח"ד | 49 דונם | בשיתוף עם שיכון ובינוי, האלוף במיל. גדי שמני, האדריכל ומהנדס העיר לשעבר דני קייזר, טיטו אדריכלים.

בשותפות עם שיכון ובינוי נדל”ן. פרויקט פינוי בינוי על מתחם בגודל 49 דונם בשכונת נווה שרת שבצפון תל אביב. עיריית תל אביב הצטרפה אלינו כיזמית התכנית.

 

לחץ כאן לאתר חברת שיכון ובינוי

בשלבי בניה

הגר"א 16

תל אביב
בית מלון | 70 חדרים

בית מלון עירוני שיכלול 70 חדרים ושטחי ציבור בסטנדרט גבוה

חדרי המלון תוכננו ועוצבו בקפידה כדי למקסם את חוויית השהייה של לקוחותינו, ולהעניק אווירה נעימה, במרחב של שלווה וחיבור אל ההוויה המקומית.

מאוכלס

יסוד המעלה 31

תל אביב
24 יחידות | דירות 2-3 חד' | דירות גן ופנטהאוזים

בניין בוטיק מיוחד באחד הרחובות המתפתחים ביותר במתחם התחנה המרכזית. החברה הצליחה למקסם את זכויות הבניה בשטח קרקע קטן ולבנות בניין בן 24 יחידות, כולן עם חניות צמודות.

מאוכלס

מרחביה 17

תל אביב
בניין בוטיק להשכרה | 11 יחידות

בניין בוטיק חדש באזור שוק לוינסקי ורחוב העלייה,

הבניין כולו מושכר ומהווה עוגן כלכלי קבוע לחברה.

בניית הפרויקט הייתה מורכבת עקב הצפיפות באזור וכן, קירות משותפים עם שני בניינים צמודים – דבר שהצריך עבודה עם כלים מיוחדים וביצוע חלק מהריסת הבניין הישן באופן ידני.

בבניה

אייגר 2

תל אביב
בניין פינתי עם חזית מרשימה | 30 יחידות | משקיף לפיאצה חדשה

הפרויקט מייצג את החשיבה היצירתית של החברה והיכולת למקסם זכויות בניה.

החברה התקשרה בעסקה בנוגע למגרש שהבעלות בו התחלקה בין 3 בעלים שונים, רכשה זכויות של חלק מהבעלים והתקשרה בעסקת קומבינציה עם הבעלים הנותרים, וכן, ניהלה משא ומתן ורכשה מעיריית תל אביב חלקת השלמה, אשר נוצרה כתוצאה משינוי בדרכים. הכל כדי למקסם זכויות בניה. הפרויקט כולל כ 30 יחידות.

מאוכלס

איילת השחר 5

תל אביב
19 יחידות עם חניות צמודות | דירות טיפוסיות, דירות גן ופנטהאוזים

בניין בוטיק בן 5 קומות עם 19 יחידות ייחודיות. תמהיל היחידות כולל דירות גן, דירות 3 חדרים, דירת פנטאהוז, דירת דופלקס ו-2 חנויות.הבניין ממוקם באחד הרחובות השקטים ביותר באיזור בנגישות מקסימאלית לכל הכיוונים.

מפרט הבניין כולל חנייה לכל דירה, בניית המרתף בפרויקט זה הייתה  מורכבת במיוחד, נבנה מרתף בשיטת * – יציקת תקרת המרתף, ביצוע חיזוקים ורק לאחר מכן חפירת מרתף לעומק של 11 מטר באמצעות כלים קטנים. המרתף כולל 19 חניות במכפילי חניה – מיקסום השטח, מרפסות שמש גדולות וכן מפרט דירתי איכותי.

בזכות יכולות הניהול והידע הרב, הפרויקט עבר ביעילות מרבית את שלבי האישורים והתכנון לשלבי החפירה והבנייה ואת שלבי השיווק עד למכירה כוללת את אכלוס של הפרויקט.

מאוכלס

נוה שאנן 13

תל אביב
בניין בוטיק בן 7 קומות | 24 יחידות | במדרחוב נווה שאנן

עתידים ישראל ממקדת את פעילותה היזמית בתוך התחנה המרכזית מתוך אמונה כי זהו אחד היעדים הנדל”ניים האטרקטיביים ביותר של תל אביב.

מתוך השקפה זו, החברה מקימה פרויקט ברחוב נווה שאנן המיתולוגי שנמצא במוקד התכנון האזורי והופך להיות מדרחוב שוקק חיים כפי שהיה בעברו הרחוק. גם בפרויקט זה מוקסמו הזכויות ונבנות 24 יחידות על שטח קטן.

נמכר

הגדוד העברי 20

תל אביב
25 יחידות | בשלבי בנייה

עתידים ישראל רכשה את הנכס, ומקסמה את זכויות הבנייה באמצעות הסכמי שיתוף עם בניינים סמוכים, כך שכל פינת רחוב הגדוד העברי ורחוב צ’לנוב תתחדש בתנאים אותם יצרה החברה באותם הסכמים.

לאחר הוצאת היתר הבניה, החברה מכרה את הנכס לקבוצת משקיעים אשר בימים אלה מקימים את הבניין שהחברה אישרה.

מאוכלס

חילו 5

צפון תל אביב
לב שיכון דן | מפרט יוקרתי במיוחד | עיצוב אדריכלי מודרני

3 יחידות דיור יוקרתיות בשכונת שיכון דן, על מגרש שנרכש בשנת 2005 . היחידות עברו תכנון אדריכלי מיוחד תוך שילוב ייחודי בין שימושיות לעיצוב מודרני ועכשווי.

3 יחידות דיור יוקרתיות בשכונת שיכון דן, בבנייה עצמית של מנכ”ל החברה , על מגרש שנרכש בשנת 2005. היחידות עברו תכנון אדריכלי מיוחד תוך שילוב ייחודי בין שימושיות לעיצוב מודרני ועכשווי.

מאוכלס

אליהו מפרארה 32

צפון תל אביב
לב שיכון דן| מפרט יוקרתי במיוחד| עיצוב אדריכלי מודרני

בניין יוקרתי בשכונת שיכון דן, על מגרש שנרכש בשנת 2005.

היחידות עברו תכנון אדריכלי מיוחד תוך שילוב ייחודי בין שימושיות לעיצוב מודרני ועכשווי. 

בניין יוקרתי בשכונת שיכון דן, בבנייה עצמית של מנכ”ל החברה, על מגרש שנרכש בשנת 2005.

החברה שמה לה למטרה באזורים בה מתמקמת, לתת ערך לקהילה, מעבר לתרומה המשמעותית לאיזור .

 

כך לדוגמה, אנחנו מזמינים את הקהילה המקומית להשתלב בשוק העבודה במקומות שאנו יוצרים באמצעות פעילויות אותנטיות ומקומיות. כבר בשלבי התכנון, החברה שואפת לבצע את ההתקשרויות על מנת לתכנן את המתחם המיועד עבורם – לפי הצרכים שלהם.

 

ביום העצמאות 2020, רגע אחרי הסגר הראשון, עובדי החברה לקחו יוזמה ביחד עם המנכ”ל, שכל המטרה הייתה לשמח ולהעלות את מצב הרוח שהיה ירוד בגלל מגפת הקורונה.

נסענו לשכונה בה אנחנו מקדמים פרויקט פינוי בינוי (ביחד עם שיכון ובינוי נדל”ן), עברנו דלת דלת והשארנו בפתח כל דירה סרט דגלונים עם מכתב.

לאחר מספר ימים שמחנו לראות שכמות גדולה של דיירים תלו את הדגלים והבאנו לשכונה אווירת חג בימים פחות חגיגיים.

אושר פרויקט הפינוי בינוי הגדול ביותר בשכונת נווה שרת בתל אביב

התכנית שתבצע חברת שיכון ובינוי, כוללת הריסת 451 דירות ישנות ברחובות אח”י דקר, בית אל ודבורה הנביאה, והקמת 1,159 דירות חדשות ב-13 בניינים.

הופקדה אחת מתוכניות הפינוי-בינוי הגדולות בתל אביב: 1,159 יחידות דיור במתחם אח”י דקר

מדובר בפרויקט מהחשובים בהתחדשות שכונת נווה שרת, שאותה מקדמת עיריית תל אביב בשנים האחרונות • היזמיות: שיכון ובינוי ופי.בי חברה לפינוי בינוי

שכונה חדשה בתל אביב: 1160 דירות בנווה שרת

עוד 710 דירות יתווספו בפרויקט פינוי-בינוי ענק, לצד פארק ותחנה של הרכבת הקלה

כך יוצרים אמון בין דיירים לחברה יזמית

(כתבה מעיתון הארץ)

NEWS-MODAA

תוכנית פינוי בינוי ענקית בתל אביב

כתבה מנספח “ממון” של “ידיעות אחרונות

MAMON

יצירת קשר

נא מלאו הפרטים ונשוב אליכם בהקדם:

עתידים ישראל בע"מ




טל.03-629-5294
פקס.03-629-7868
דוא”לliat@udv.co.il